Σχεδόν 40 δισεκατομμύρια δολάρια ξοδεύτηκαν στις εφαρμογές για φορητές συσκευές κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019. Το ποσό προκύπτει από την έρευνα της Sensor Tower, η οποία καλύπτει και τα δύο μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα, το Google Play και το App Store. Ο τζίρος εμφανίστηκε αυξημένος κατά 15% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ η ανοδική τάση αναμένεται να διατηρηθεί και κατά το δεύτερο εξάμηνο, οπότε τελικώς και για το σύνολο του 2019.

δεδομένα: Sensor Tower / επεξεργασία εικόνας: tecky

Οι χρήστες του iOS ξόδεψαν 25,5$ δις, ποσό κατά 13,2% μεγαλύτερο από αυτό του πρώτου εξαμήνου του 2018. Στο οικοσύστημα του Android η αύξηση ήταν μεγαλύτερη, καθώς κυμάνθηκε στο 19,6%. Από τα περσινά 11,8$ δις το ποσό που ξοδεύτηκε φέτος εκτοξεύτηκε στα 14,2$ δις.

δεδομένα: Sensor Tower / επεξεργασία εικόνας: tecky

Η πιο δημοφιλής από άποψη τζίρου κατηγορία αποδείχθηκε – όπως αναμενόταν – αυτή των παιχνιδιών. Στο App Store ξοδεύτηκαν για αγορές παιχνιδιών, συνδρομές και κυρίως για αγορές εντός των παιχνιδιών 17,6$ δις (αύξηση 7,8%) ενώ στο Google Play 12$ δις (αύξηση 16,8%). Συνολικά, ξοδεύτηκαν 29,6$ δισεκατομμύρια.

Το παιχνίδι της Tencent, Arena of Valor (επίσης γνωστό και ως Honor of Kings) κέρδισε την πρωτιά, επιτυγχάνοντας τζίρο 728$ εκατομμυρίων, ενώ στη δεύτερη θέση κατατάχθηκε το Fate/Grand Order με 628$ εκατομμύρια. Στην τρίτη θέση συναντάμε το Monster Strike με τζίρο 566$ εκατομμυρίων.

Ως προς τις πωλήσεις εφαρμογών που δεν είναι παιχνίδια, το Tinder κέρδισε με άνεση την πρωτιά επιτυγχάνοντας ακαθάριστα έσοδα της τάξεως των 497$ εκατομμυρίων. Ακολουθούν το (Netflix 399$ εκατ.) και η υπηρεσία Tencent Video (278$ εκατ.).

δεδομένα: Sensor Tower / επεξεργασία εικόνας: tecky

Ως προς τον αριθμό των λήψεων (downloads) η εικόνα είναι μικτή. Συνολικά αυξήθηκαν κατά 11,2% φτάνοντας τις 56,7 δις. Ενώ όμως οι λήψεις στο Google Play εμφάνισαν αύξηση (16,4%) στο App Store μειώθηκαν κατά 1,4%. Σε αντίθεση με τον τζίρο, οι λήψεις στο Android (41,9 δις) είναι πολύ περισσότερες από αυτές του καταστήματος της Apple (14,8 δις).

Οι πιο δημοφιλείς σε λήψεις εφαρμογές ήταν το WhatsApp, το Messenger, το Facebook, το TikTok και το Instagram. Οι τέσσερις από τις πέντε πρώτες σε λήψεις εφαρμογές ανήκουν στο Facebook.

ΣΧΟΛΙΑ