21 C
Athens
Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024

Niantic: Ο προγραμματιστής του Pokémon Go απολύει 230 υπαλλήλους

«Επιτρέψαμε στα έξοδά μας να αυξηθούν ταχύτερα από τα έσοδα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Niantic, Τζον Χάνκε

Χρόνος ανάγνωσης ⏰ 2 λεπτά

Προστίθεται στη λίστα με τις εταιρείες που έχουν προχωρήσει σε περικοπές ο προγραμματιστής του Pokémon Go, Niantic, καθώς όπως ανακοίνωσε απολύει 230 υπαλλήλους και επίσης πρόκειται να κλείσει το στούντιο του που έχει έδρα στο Λος Άντζελες.

Το Pokémon Go θα συνεχίσει να υποστηρίζεται και να είναι το βασικό προϊόν της Niantic, παρόλο που η εταιρεία προχωρά σε απολύσεις.

Ο CEO της Niantic, Τζον Χάνκε, στην επιστολή του σχετικά με τις απολύσεις, έγραψε, “Πήρα την απόφαση να περιορίσω την εστίασή μας στις επενδύσεις στο mobile gaming, εστιάζοντας σε first party παιχνίδια, που ενσωματώνουν πιο έντονα τις βασικές αξίες μας”, και συνεχίζει, “Η mobile gaming αγορά είναι πολύ ώριμη και μόνο οι καλύτεροι και πιο διαφοροποιημένοι τίτλοι έχουν την ευκαιρία να πετύχουν. Θέλουμε επίσης να αυξήσουμε την εστίασή μας στην κατασκευή για την αναδυόμενη κατηγορία συσκευών MR και μελλοντικών γυαλιών AR”.

Ο Χάνκε ήταν αρκετά ειλικρινής όσον αφορά τις προκλήσεις της εταιρείας αλλά και τα λάθη που έκανε και ο ίδιος και η ηγετική ομάδα της Niantic. Σύμφωνα με το email του Hanke, τα έσοδα αυξήθηκαν δραστικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19, αλλά έκτοτε άρχισαν να μειώνονται. Έτσι το πρόβλημα ξεκίνησε όταν τα έξοδα της εταιρείας άρχισαν να αυξάνονται σημαντικά σε σχέση με τα έσοδα.

“Μετά την αύξηση των εσόδων που είδαμε κατά τη διάρκεια του Covid, αυξήσαμε τον αριθμό των εργαζομένων μας και τα σχετικά έξοδά μας για να επιδιώξουμε την ανάπτυξη πιο επιθετικά, επεκτείνοντας τις υπάρχουσες ομάδες παιχνιδιών, την εργασία μας στην πλατφόρμα AR, ξεκινώντας νέα game projects και ρόλους που υποστηρίζουν τα προϊόντα και τους υπαλλήλους μας. Μετά τον Covid, τα έσοδά μας επέστρεψαν στα προ-Covid επίπεδα και τα νέα game projects και η πλατφόρμα δεν απέφεραν έσοδα ανάλογα με αυτές τις επενδύσεις”.

Με τις απολύσεις και τις ακυρώσεις παιχνιδιών, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Niantic αναμένει ότι τα έξοδα και τα έσοδα θα έρθουν σε μια ισορροπία ξανά.

NewsDesk
NewsDesk
Ειδησεογραφία γύρω από την τεχνολογία, από την ομάδα του tecky

ΠΡΟΣΦΑΤΑ